Children’s Hospital Los Angeles: מחלקת רפואת הילדים הטובה ביותר בקליפורניה ובאזור הפאסיפי של ארצות הברית. U.S. News & World Report דירג את CHLA בין בתי החולים לילדים המובילים במדינה  כולל מספר 2 בארצות הברית עבור אורתופדיה  3 עבור טיפול בסרטן

 

 לוס אנג'לס (יוני 21, 2023) -  בין אם מדובר בטיפול בסרטן, ניתוח עקמת, השתלת מספר איברים או אפילו איחוי יד שבורה, טיפול משנה חיים עבור הילדים הוא לב ליבה של המטרה שעומדת בפני Children’s Hospital Los Angeles (CHLA) כבר יותר מ-120 שנה. זאת הסיבה ש- CHLA שומר על מקומו בתור אחד מבית החולים המובילים לרפואת ילדים בארצות הברית כבר 15 שנים ברציפות, על פי U.S. News & World Report, שפרסם כיום את המהדורה לשנת 2023-24 של הדירוג היוקרתי של  בתי החולים לרפואת ילדים הטובים ביותר 

CHLA הוא שוב המס' 1 בבית החולים לילדים במדינת הבית שלו בלוס אנג'לס ובאזור הפאסיפי של ארצות הברית - אזור שכולל את כל המדינות לאורך החוף המערבי, כולל הוואי. CHLA טיפס גם למס' 7 בסך הכל בפריסה ארצית ברשימת הכבוד של בתי החולים הטובים ביותר לילדיםהשנה, תקן הזהב של היעדים המובילים לטיפול בילדים, והוא מדורג ארצית בכל 10 תת-ההתמחויות לרפואת ילדים שהוערכו - כולל מס' 2 בארצות הברית עבור אורתופדיה, מס' 3 עבור סרטן ומס' 5 בגסטרואנטרולוגיה וכירורגיה של מערכת העיכול

"אני אסיר תודה ל-U.S. News על התמיכה היוצאת מן הכלל, ארוכת השנים בטיפול הנעלה והרחום שמקבלים המטופלים ומשפחותיהם ב-Children’s Hospital Los Angeles", אומר הנשיא והמנכ"ל Paul S. Viviano "זוהי עדות לכך שמאות הרופאים ואלפי האחיות וחברי הצוות מתמקדים אך ורק בילדים ובני הנוער המאפיינים את CHLA כמרכז הגדול ביותר המספק שירותי רפואת ילדים כחלק מהטיפול בבית החולים - לא רק בלוס אנג'לס אלא בכל המדינה - וכמנהיג מהימן בטיפול קליני המתמקד במשפחה ובחדשנות."

דירוגי התמחות לאומיים נוספים עבור CHLA ברשימת בתי החולים הטובים ביותר לילדים השנה כוללים קרדיולוגיה וניתוחי לב (מס' 13), סוכרת ואנדוקרינולוגיה (מס' 6), ניאונטולוגיה (מס' 6),  נפרולוגיה (מס' 24), נוירולוגיה ונוירוכירורגיה (מס' 13), רפואת ריאות & ניתוחי ריאות (מס' 14), ואורולוגיה (מס' 6).

"דירוגי התמחות מהווים אינדיקטור מצוין למספר הרב של מומחים המספקים את הטיפול הנעלה ברמתו שניתן למצוא ב-Children’s Hospital Los Angeles אומר מנהל המחלקה הרפואית הראשי של CHLA  ג'יימס סטיין, ד"ר, תואר שני. "זה לא צירוף מקרים ש-CHLA מטפל בתיקים מורכבים ברפואת ילדים יותר מכל בית חולים בקליפורניה, לילדים או למבוגרים. כל הורה מעוניין בטיפול הטוב ביותר עבור הילד שלו, לכן הם פונים ל-CHLA בידיעה שאצלנו נמצאים המומחים שהם רוצים עבור הטיפול שהם צריכים, הכל במקום אחד".

בהובלתם של כמעט 8,000 חברי צוות - כולל כמעט 1,000 רופאים מומחים ברפואת ילדים - Children’s Hospital Los Angeles מבצע יותר מ- 15,000 ניתוחים ועורך יותר מ- 700,000 ביקורי מטופלים כל שנה. כמרכז רפואי אקדמי לרפואת ילדים בעל שם בינלאומי, CHLA מספק טיפול רפואי ברמה עולמית; מוציא לפועל מחקרים מדעיים פורצי דרך לפיתוח טיפולים חדשים ותרופות חדשות למחלות ילדות במכון המחקר סבן של CHLA; ומפעיל את אחת מתכניות ההכשרה לרפואת ילדים הגדולות במדינה עבור רופאים, אחיות ומומחים נוספים.

CHLA יושב באחד מהערים המגוונות ביותר מבחינה סוציו-אקונומית ומבחינה תרבותית בעולם, ומטפל בילדים החל מתינוקות שזה עתה נולדו ועד למבוגרים צעירים המגיעים מכל 50 המדינות בארצות הברית ו-90 מדינות סך הכל, ביניהם קנדה, מקסיקו, ובכל רחבי אסיה והמזרח התיכון. לבית החולים יש מרכז ייעודי לבריאות עולמית  המספק שירותים עבור מטופלים ברמה בינלאומית ומשפחותיהם, שהם יכולים ליצור איתו קשר על ידי שליחת מייל ל- [email protected].

"המטרה שלנו היא לפיתוח תקווה ויצירת עתיד בריא יותר עבור ילדים מתפשט ברחבי העולם כולו," אומרת Cindy Urbancic סגנית הנשיא לבריאות עולמית של MBA, BSN, RN, CHLA. "אנו מכירים בכך שההחלטה של המטופלים שלנו מרחבי העולם ומשפחותיהם הבוחרים לנסוע מחוץ למדינות המוצא שלהם לצורך קבלת טיפול היא החלטה מונומנטלית. הצוות המנוסה שלנו האחראי על מתן שירותים עבור המטופלים הבינלאומיים ב- Children’s Hospital Los Angeles מוקדש לתמיכה במשפחות בהתמצאות בתהליך כולו, כך שילדיהם יוכלו לקבל טיפול שיהיה מותאם עבורם מבחינה תרבותית, עם הייחודיות והמומחיות שבו נודע CHLA."

בכל שנה, U.S. News & World Report עובדת בשיתוף פעולה עם חברת המחקר RTI International  בפיתוח רשימת בתי החולים לילדים הטובים ביותר. בשנת 2023-24, הם העריכו כמעט 200 בתי חולים לרפואת ילדים - כולל מוסדות עצמאיים כמו CHLA, בתי חולים לילדים שמהווים חלק ממערכת בריאות גדולה יותר, ומרכזים המתמחים ברפואת ילדים. כל אחד מהם קיבל ניקוד על פני מאות מדדים שונים, כולל ביצועי איכות ובטיחות; התוצאות עבור המטופל; זיהוי עמיתים; מחקר; טכנולוגיה; מחויבות לשיטות טיפול מגוונות, טיפול שוויוני ומכיל; אישורים; זכיות של צד שלישי; ונתונים נקודתיים נוספים שסופקו על ידי כל אחד מבתי החולים. קבוצת U.S. News Media, חברת האם של U.S. News & World Report, פרסמה את דירוג בתי החולים לשנת 2023-24 ממש אחרי חצות באזור הזמן המזרחי ביוני 21.

 אודות המרכז לבריאות עולמית של Children’s Hospital Los Angeles . Hospital Los Angeles מטפל בחולים על פני שש יבשות ומיותר מ- 90 מדינות, ומשפר את בריאותם ורווחתם של ילדים ומשפחות הרבה מעבר לגבולות המדינה שלנו.  המרכז לבריאות עולמית של בית החולים תומך בחולים ובמשפחות המגיעים מרחבי העולם למרכז הרפואי האקדמי המוביל שלנו לרפואת ילדים לצורך טיפולים מיוחדים ומורכבים במהלך כל מסע הטיפול שלהם, החל מהבירורים הראשוניים ועד לפגישות ומעקבים, ולאורך כל הדרך חזרה למדינות מוצאם. הצוות המנוסה שלנו משרת כנקודת המגע היחידה למשפחות חולים בינלאומיים ומאפשר להם לגשת בצורה חלקה לבית החולים ולהתמצא בכל ההיבטים של חוויית הטיפול הרפואי שלהם. צוות הבריאות העולמי עוזר לתאם טיפול מקיף ורגיש מבחינה תרבותית, ומוקדש לתמיכה בצרכים הייחודיים של חולים בינלאומיים ובני משפחותיהם. אנו מבינים שאם ילדכם סובל מבעיה רפואית חמורה, תיסעו לאן שאתם צריכים בכדי לקבל את הטיפול הטוב ביותר. המרכז לבריאות עולמית נמצא כדי לעזור בהפיכת בית החולים לילדים לבית שלך גם הרחק מהבית. למידע נוסף, עקבו אחרינו בפייסבוק אינסטגרםWeChat, לינקאדיןיוטיוב , וטוויטר, ובקר בבלוג שלנו בכתובת CHLA.org/blog

###